
Er trifft in einem Café in London seinen alten Arbeitskollegen Stamford, der ihm von jemandem erzählt, der einen Mitbewohner sucht. Watson kommt soeben aus einem Einsatz in Afghanistan zurück und erholt sich sowohl von einer Verwundung, als auch von einer Typhusinfektion.
"Wenn der Wind weht / When the wind blows" von Raymond Biggsĭer Assistenzarzt Dr. "Twixt - Virginias Geheimnis" von Francis Ford Coppola. "Triangle - die Angst kommt in Wellen" von Christopher Smith. "The Raven - Prophet des Teufels" von James McTeigue. "The Interview" von Evan Goldberg und Seth Rogen. "The Haunting of Whaley House" von Jose Prendes. "The Sign of Three" (Staffel 3, Episode 2). "The Empty Hearse" (Staffel 3, Episode 1). "Der Reichenbachfall" (Staffel 2, Episode 3). "Die Hunde von Baskerville" (Staffel 2, Episode 2). "Ein Skandal in Belgravia" (Staffel 2, Episode1). "Das große Spiel" (Staffel 1, Episode 3). "Der blinde Banker" (Staffel 1, Episode 2). "Ein Fall von Pink" (Staffel 1, Episode 1). "Sherlock" von Steven Moffat und Mark Gatiss.
"Die Triffids - Pflanzen des Schreckens" von Nick Copus. "Amok - Ignoriert.Unterschätzt." von Frank Cappello. Trudno jest opisać jak wiele pracy musieliśmy w to włożyć ale na szczęście dało się i teraz nasz Goździk jest jednym z najlepiej zachowanych tego typu pojazdów w kraju. Od samego początku było widać, że będziemy musieli włożyć ogrom pracy w samo doprowadzenie go do stanu, w którym można go będzie uruchomić. Silnik był w stanie agonalnym i nic nie działało w nim tak jak powinno. Kiedy kupiliśmy ten pojazd, jego stan można było określić jako opłakany. Wśród sfinalizowanych projektów, z których jesteśmy najbardziej dumni, na wspomnienie na pewno zasługuje haubica samobieżna kalibru 122 mm konstrukcji radzieckiej znana pod kryptonimem bojowym 2S1 Goździk (2C1 Гвоздикa). Nie było to łatwe ale sama nauka sztuczek mechanicznych i metodyczne zgłębianie arkanów myśli technicznej i mechanicznej pochodzącej z tej niby zeszłej, jednak jakże interesującej epoki. My też kiedyś się uczyliśmy, poznawaliśmy tajniki, można nawet powiedzieć, że w początkowym okresie naszej działalności poruszaliśmy się po omacku. Jednakże nie mamy na celu umniejszania nikomu w żaden sposób. W naszym portfolio znajdują się niesamowite projekty, których prawdopodobnie nikt inny, na terenie naszego kraju, nie byłby w stanie doprowadzić do ostatecznej realizacji. Nie ma to większego znaczenia, z którego regionu świata pochodzi dany egzemplarz – nasza kadra mechaników jest w stanie doprowadzić do stanu używalności nawet najbardziej zdezelowany model jakiegokolwiek pojazdu bojowego lub innego, używanego przez wojsko.
Nasza firma od wielu lat zajmuje się zakupem oraz doprowadzeniem do pełnej sprawności, wszelkiej maści pojazdów militarnych z całego świata.